Glad Påsk! :)

Hejsan! Slänger in ett inlägg eftersom jag absolut inte har något att göra. Igår hände inte så mycket, mest ligga ute i solen och slappa. Helt underbart väder ju! Hoppas bara det håller i sig också. Det saknas bara konfaläger, mina brudar från Örebro och en Nikon D90 så hade allt varit perfekt. ÅH längtar enormt till sommarlovet nu. Och påsklovet är snart slut, usch får inte tänka så, hemska tanke :(
Ikväll kommer det massvis med folk hit, påskfest hehe. Alltid trevligt! Sen imorgon vet jag inte vad som händer, bella ville ses och jag ska dela reklamen. Så vi får väl se. Coffe är btw nere från Varberg, sjukt längesen jag såg honom så alltid kul när han kommer ner! Men nej minsann, nu ska jag fortsätta nörda dator. Orkar inte gå in i duschen .. Och orkar verkligen inte fixa frukost, buhu. Men vi hörs senare. Puss<3

Slänger btw in en bild på en söt kyckling, bara för det är påsk! :D

GLAD PÅSK!!

Kommentarer
Postat av: P H O T O S B Y M A D E L E I N E ♡

Roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, utser en vinnare ikväll.



kram! ♡

2011-04-23 @ 15:16:05
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/
Postat av: P H O T O S B Y M A D E L E I N E ♡

Nu har jag utsett en vinnare av dagens blogg, kika in och se ifall det blev du! Om inte, finns det en ny chans att vara med.



Klicka här!

http://photosbymadeleine.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-vinnare.html#comment

2011-04-24 @ 14:44:29
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0