helg, äntligen!

Äntligen helg säger jag bara. Så underbart! Hej förresten. Inte bloggat igår, orkade inte och dagen spenderades med Tommi. Sen när han drog hem blev det Källan en liten stund och sen chilla galet resten av kvällen. Najs, yep yep. Hade även orientering igår, och vi klarade alla kontrollerna sprang inte vilse! Så duktiga vi är! Jag och Amanda är faktiskt inte så dumma som vi ser ut, eller nä, vi är dummare men ändå. Fett najs och sluta 11 iallafall! Och idag, vaknade runt halv 7 och upptäckte då till ve och fasa att mina fria sms var slut och mobilen hade inga som helst pengar, så fick lite panik. Duscha snabbt och fixa sig och sen sticka upp till Coop och fixa laddning till telefonen. Hann iallafall i tid till skolan, så rätt duktigt faktiskt! Sen håltimme i 1 timme och 50 minuter, rätt irriterande att sen behöva gå tillbaka till skolan klockan 14 för att ha en lektion. Meningslöst? En aning. Men aja, fick sluta tidigare iallafall, alltid något ju! Nu blir det sola på trappan med datorn och imorgon ska jag träffa min älskling isa och sitta och snacka och slappa. Underbart, känns som att det behövs efter allt, och sen vid 17 ska jag vara i Lund och eventuellt köpa ett kamerahus! Så fetegött! Så ja, livet rullar på just nu. Möte på skolan på måndag, fett nervös över det, men det går väl bra det med. Nej mina vänner, nu ska jag slappa i trädgården med musik och njuta av solen! :) Puss<3



Slänger in en ful bild, brorsan fottade mig nyvaken när vi var i Stockholm i somras -.- Vackert, håret åt alla håll, osminkad o ja! Men man får bjuda på sig själv ju :D

Kommentarer
Postat av: mia

Kan inte du videoblogga? skulle bli sjukt glad då! :D

2011-04-30 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0