skärtorsdag.

Hey bitches! Blev inget bloggande igår, var med ebba, isa, anton och tommi och sen stack jag direkt och skulle vara barnvakt. Gick kanonbra, sjukt söt! Sen hände inte så mkt mer än att man spelade tv-spel och krängde läsk och popcorn. Och sen vaknade man upp idag runt 12. Somnade dock om och vaknade igen halv 1. Gick upp, duschade och fixade mig. Sen direkt ner till stan för att vara med på självförsvar för tjejer, men så blev det inte eftersom inte det kom tillräckligt, och de som anmält sig dök inte upp. Så umgicks med ebba och tommi istället. Haha, massa påsklekar på källan, satt och skrattade och tittade på när de hade äggkrig och allt sånt. Kramer blev äggad!!! Sen gick jag med ebba och tommi till bussen som gick 17.20 och sen hämtade jag ut pengar och cyklade hem. Väl hemma satt man ute i trädgården en stund och sen käka och sen dator som vanligt. Imorgon kommer coffe ner från varberg. Alltid trevligt! Men nu ska jag nog sova, eller iallafall lägga mig i sängen och glo film eller något. Nås på msn/mobil. Puss<3

Kommentarer
Postat av: P H O T O S B Y M A D E L E I N E ♡

sv. det är lugnt, lite seg på att svara jag med..



jo förstår det, det stärker självkänslan enormt det där, att konfirmera sig, träffa nya männirskor osv. jag vet inte vart ängelholm ligger heller, så då är det väl jämnt antar jag? haha ;)

hoppas du får en awesome påsk,. kram!

2011-04-22 @ 19:29:46
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0