PÅSKLOV!

Genomförkyld, OHYES! Så underbart - NOT! Tror iof även att det ligger lite pollenallergi i det hela. Har kraftig pollenallergi, vilket är grymt jobbigt. Så får väl börja ta medicin och sånt innan mina ögon börjar svullna och klia och jag får mer astma än vanligt. Usch, det är det enda jobbiga med sommar och vår att jag måste vara så noga med medicinen. Aja, bara till att bita i det sura äpplet. 

Igår var jag i stan hela dagen och kvällen, höll såklart till på Källan. De hade storfredag så jag stod i kiosken, var även sumobrottning haha. Sjukt kul att titta på, Ebba skrattade så tårarna sprutade och hon inte kunde stå rakt utan hon låg på golvet och skrattade. HAHA! Sjukt kul iallafall. Jag fick äran att vara fotograf, sjukt roligt faktiskt. Fick mig ett antal goda skratt. Sen vid 23 så mötte pappi upp mig och så cyklade vi hem. Satte mig vid datorn en liten stund, orkade dock inte uppdatera här och sen gick jag och lade mig. Somnade rätt fort, trött så in i bänken efter skolan, men nu är det ÄNTLIGEN påsklov, och vi får en extra dag ledigt, kan det bli bättre? Nä verkligen inte. Detta lovet kommer bli bäst! Coffe som flyttat tillbaka till Varberg kommer ner och bor hos mig en natt eller två, ska spendera en stor del med min älskling isabel, och även någon dag med ebbis hoppas jag. Blir nog även en fika med Amanda från Åstorp tror jag. Så fullspäckat påsklov? JA! Men det är gött! Även påskfest här nästa lördag, fetenajs. Men nä, nu ska jag göra mig iordning, ska träffa isa vid solariet om typ 40 minuter typ, så kanske bäst och fixa sig nu? Är även rätt hungrig så får käka lite frukost. Senare blir det bara slappa och ta det lugnt, men vi hörs när vi hörs. BTW! ÄR HELT ÖVERLYCKLIG, har nyss hittat en Nikon D90 kamera för 5000 kr på blocket, inte använd alls mycket och ser hur fin ut som helst, så den SKA jag köpa. Snacka om att detta inte kan bli bättre. ÅH! Och då har min dröm blivit sann, jag har en Nikon D90 kamera innan jag åker på konfa! Slänger in en bild på mig så blir det inte så tråkigt. Pussss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0