söndag!

Helluja! Slänger in ett inlägg nu efter att jag varit ute en rejäl runda med reklamen, och sen träffat grannbarnen, sötast ohja! Hoppade studsmatta och de älskar när jag gör så de flyger upp i luften, hahah, så nu har jag fått vad träning jag behöver. Och de små skitungarna gjorde trosryck på mig ._. HAHA! Är allt bra med er? Jag är fortfarande förkyld (-.-) och det suger. Även ont i min mage, buhu. Lämpligt ellerhur? Idag har det inte hänt så mycket, mamma väckte mig vid 9 eftersom jag skulle till kyrkan, måste gå 15 gånger innan jag konfirmerar mig i sommar, så lika bra att ha det överstökat. Sen åkte man hem, slappade rundor, käkade o sen gick man ut med reklamen då. (alltså jobbet) När jag sen var klar med det så hoppade jag studsmatta med små grannarna, och nu landade man här. Träffade min bästis isa igår och även anton, hahahahaha, så störda i hela huvudet. Jag och Anton gick rundor och sjöng i stan så tanterna vände sig om och tittade på oss .. Ja, det blir vad man gör det till! Och jag hade riktigt kul! Får göras om, älskar er! Nu ska jag sätta mig och käka mina älskade Pez! Pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0