låtar man inte kan annat än älska!





















Hey allihopa! Slänger in tre videoklipp med Sebastian Krantz och ett med Chris Medina som man inte kan annat än att älska. Det andra klippet är när Sebastian Krantz sjunger med Michaela Osberg, grymt duktiga båda två. Och dessa låtarna har fått mig att fortsätta kämpa även fast jag mått skit. Livet är inte lätt alltid, och det är bara att inse. Men jag vill tacka alla vänner och familj som ställt upp och hjälper mig, för utan er hade jag inte fixat det! Ni är allt och lite till! Men jag tycker ni ska kolla låtarna, sjukt bra. Ni kommer fastna, som jag gjorde. Vad har hänt idag då? Inte mycket för min del, har varit ute största delen av dagen, grymt fint väder! Äntligen! Även tittat på när två tjejer jag tränar ibland i tennis spelat match, kul att se att de blev så glada när jag kom! :) Sen stack man till Källan och var där tills jag skulle bege mig hem. Alltid skönt att få umgås med polarna och skönt att få snacka med Ebba. Behövdes verkligen! Stack hem och åt grillat sen, mums! Och sen har jag bara suttit här .. Funderar på att krypa ner i sängen snart, fett trött eftersom en viss fjant väckte mig tidigt igår, ja mer behöver vi inte säga. Men nu ska jag stänga, måste upp tidigt imorgon med ._. Ring/smsa om ni vill ngt. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0