tisdag, hatar tisdagar .. stress!

Hallååja! Full rulle idag, eh ja! Skolan har som sagt börjat igen, känns lagom segt och påsklovet har gått alldeles för fort, usch. Skolan idag i vilket fall, och det var enormt segt att låta klockan ringa 07.00. Gillas inte, ge mig mer lov tack. Har iallafall lite sovmorgon imorgon vilket är skönt, iof bara en kvart men ändå, bättre än inget. Idag har hänt en hel del, hade lästid, franska, matte och idrott idag, sen var det bara att bege sig ner mot Sibirien för att ha avslutning med tjej/killgruppen vi haft i vår klass. Och yr som jag är så hittar jag först inte ner dit så min mentor fick komma och hämta mig vid Södra Utmarkens skola och sen dessutom så ville inte mitt knä riktigt så ja. Kändes dock rätt duktigt att jag blev upphämtad. Haha, dock förvånar det faktiskt mig inte, jag och mitt lokalsinne hmm... Lyckas alltid cykla vilse? Förra året när vi hade sån heldag på Lingvallen med hela skolan så cyklade jag värsta omvägen med amandra på pakethållaren, så var helt genomsvettig när jag kom dit och amanda tyckte ju det var bra för hon slapp cykla. Och när vi nästan var helt framme sade hon bara "Vi kunde cyklat via Hembygdsparken, hade gått mkt fortare" Och mitt svar blev, "Ja för det kunde du inte sagt en aning tidigare?!" Haha, så typiskt. Två dumma blondiner i Ängelholm. Och idag en dum blondin helt vilse. Yr? Kan man väl säga ja -.- Btw så är jag med i Veckans Blogg hos den här tjejen. Tkr ni kan gå in och kika på hennes blogg faktiskt: 
http://soevelinah.blogg.se/2011/april/mandagens-blogg.html
Annars har det inte hänt mycket, mer än min panik när jag inte hittade hahah.. Cyklade ut till Råbocka och stationen och ja, helt vilse i Ängelholm, hur lyckas jag? Suck! Sen har jag tränat små knattar 2 timmar i tennis och även träffat på några polare i stan, stress? Mh, sjukt att tisdagar alltid är likadana. Hemskt! Imorgon händer inte mkt, slutar 13.45 och sen kanske möte, annars bara slapp. Och på torsdag slutar jag runt halv 11 typ, har orientering så börjar där nere kvart i 10 och det lär inte ta så lång tid att springa den rundan. Fetenajs att bara ha lektioner till 9.00, och jag börjar 8.35 så har bara en lektion och det är läs, så inte så värst ansträngande att läsa i 25 minuter. Sen fredag ev familia med min älskling och sen vet jag inte. Vi får väl se. Ojdå, mycket text att läsa nu. Slänger in en bild för att liva upp lite, vill ha en sån här hund, enormt söt ju :( Får skaffa när jag flyttar hemifrån, haha. Nä, duschen och plugg kallar. Puss<3


helt bedårande ju, kolla pälsen. ge mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0