you took my breath away

Hallåja! Vad har den här dagen haft och bjuda på? Jo en massa, vaknade imorse. Skolan till 13.45, sen hem och fixa några småsaker och sen direkt ner till stan och träffa en hel massa underbart folk. Käkade faktiskt även kebab, muuuums! Sjukt gott, ohyes! Sen har man träffat Jennifer och Amanda, alltid mysigt det med. Och sen nu är jag hemma, ska snart packa väskan inför orienteringen imorgon, vilket betyder att VI SLUTAR RUNT 11 IMORGON! Helt fantastiskt underbart. Chill vecka? Eh ja! Var i Sibirien igår så slapp halva skoldagen typ, cyklade ju vilse duktig som man är. Och idag har det bara varit vanlig skoldag, imorgon orientering och på fredag vanlig skoldag vilket betyder att jag bara har 2 vanliga skoldagar! Fetenajs! Hehehe! Ibland är livet fööör braaa! Ska springa med Amanda på orienteringen, så vänta er inte att jag kommer tillbaka. Om jag inte hör av mig får ni ringa för två blondiner i skogen slutar aldrig bra ;) Men vi ska nog klara oss tror jag. Tänkte smita in i duschen nu och sen sova, trötter lixom. Vi hörs imorgon! Godnatt och sov gott! Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0