köpt kamera! :D

Hej sunshines! Solen har stått på hela dagen vilket är helt fantastiskt skönt! Har träffat världens bästa isa, helt underbart. Satt och käkade kebabtallrik vid Rönne Å och snackade, sen begav vi oss ner mot Råbocka och låg och solade. Sen cyklade vi tillbaka till stan och sen drog jag hem. Väl hemma fixade jag mat att ta med mig till Lund och sen körde vi ner mot Lund för att kolla på systemkamera till mig. Och jag köpte det :D Blev ett Nikon D90 kamerahus, helt underbart. Är överlycklig! Nu behövs bara objektivet, sen ska det fottas så in i bänken! Looove it! Sen satt vi och bara slappade och hade det mysigt i Lund. Och sen drog vi inom Donken på väg hem och köpte glass, men jag tog en milkshake istället. Gott! Och sen åkte vi hem och jag satte mig vid datorn. Och här har jag suttit resten av kvällen framför hockeyn där Sverige förlorade. Suck! Men nu ska jag sova, ska vara flytthjälp imorgon och sen jobba! Upp tidigt tyvärr. Godnatt, sov gott! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0