Utsidan ger insidan en chans och insidan ger utsidan sin glans…

Hey! Slänger in ett inlägg här nu innan jag tänkte göra annat. Dagen idag har bestått av att först Källan en liten stund, och sen cyklade jag och mötte upp angelica och isa. Sjukt mysigt. Sen när vi stod utanför ica kom michaela så vi umgicks med henne och sen träffade vi på anton och rasmus. Så satt vi och snackade vid Sockerbruket och stekte i solen. Trevligt ohyes! Och senare kom några andra trevliga filurer. När klockan närmade sig halv 5 så gick vi och mötte upp isas mamma som skulle köpa present till isas mormor eller isas mammas mor som man också kan säga, men ja ni fattar. Trevligt! Sen vid 17 stack jag upp till Isac och Helena för att passa deras supergulliga son Edvin. Och sen åkte vi till EFS-kyrkan och jag passade Edvin medan Isac sjöng. Helena jobbade, därför jag fick vara barnvakt. Gick kanonbra, och Edvin är ju hur söt och gullig som helst. Sen när vi kom tillbaka hem så tog jag min cykel och begav mig hemåt. Väl hemma käkade jag lite, och sen landade jag här som vanligt. Inte förvånande ellerhur?
Min dator är...... typ mitt allt! Min sötnos ringde mig nyss, aw så söt tihi! Har saknat din röst :( Buhu! Får väl se om vi ses imorgon, hoppas verkligen det. Ska nog i vilket fall träffa isa och angelica. Mys på det yepyep. Sen på kvällen blir det barnvakt igen åt Edvin. Och på fredag kommer Coffe ner från Varberg och bor hos oss till söndag. Ska bli sjukt kul att äntligen träffa honom igen. Sjukt längesen eftersom han inte bor här längre. Får väl se vad vi hittar på. Men nej, nu ska jag plocka bort sminket och sen ska jag nog bara lyssna på musik och slappa :) Skönt det med, älskar lov för man kan bara ta dagarna som de kommer hihi. Men jag finns på mobilen och msn hela kvällen. Puss<3




Slänger in en supersöt bild på mig och kusinerna för två år sen haha. Gulligt! Haha, bilden förklarar det mesta om hur normala vi är. Men så är det! Och vi gillar det ;) Men jag saknar er!<3


Ibland är jag bara för söt! Falköping för 2 år sen, saknar :(<3


Solnedgång i Danmark. Ska verkligen ta fina solnedgångsbilder så fort jag får min kamera. Åh love it!


Spanien för två år sen. Så liten jag var! :o Förändrad, eh ja! Men ändå rätt lik mig. Haha :D


Jag älskar dig över hela mitt hjärta mamma! <3

Du är helt enkelt världsbäst, även fast jag inte alltid visar det! Jag ÄLSKAR dig!
(och ignorera minen, hade nog solen i ögonen eller ngt sånt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0