Det är en gård, och den är fin och den är bäst....

Det är en gård, och den är fin och den är bäst, en missionsgård som gör livet till en fest.
Där luktar alltid mat som läggs upp på fina fat.
Dales huvud det är kalt, hans hår är minimalt.
En helt fantastisk gård, nu byter vi ackord.
Therese jobbar i köket, fixar alltid stöket,
medans Erik bara glider, och en massa planer smider.
Evelina stavar fel, Ola han får spel,
när David börjar simma och håller på i en timma.
Det är en gård, och den är fin och den är bäst, en missionsgård som gör livet till en fest!



Låten jag och några andra konfakompisar spelade/sjöng på spexet för ledarna, sjukt najs! :) Snart återträff, taggaaaaaaad som sören! Och nu ska jag ta tag i bilderna och ladda upp på facebook från konfat, och även skicka bilderna från Novas dop till Inga-Lena! Sen kallar min säng, mysigt tihi. Och imorgon ska jag äntligen på åäö! Ska bli så himla najs. Men nae! Ska fortsätta kolla på true talent nu! Finns på mobilen om ni vill ngt. Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0