djurparken i helsingborg

Hallå! Skulle slängt in ett inlägg imorse, men blev inte så. Orkade inte haha! Idag har jag varit i stan och träffat Ebba. Vi har gått runder i stan, köpt lösnaglar, druckit kaffe på biblioteket (eller jag dricker inte kaffe men hon gör) och sen har vi varit en runda på Källan. Och när jag sen kom hem serverades det våfflor, mycket gott! Och sen resten av kvällen har jag suttit på mitt rum, kollat HIMYM och även lyssnat på kristen musik. Och ja, jag är kristen - och stolt över det! Det har även ösregnat, åskat och blixtrat i lilla ängelholm ikväll. Mysigt med lite regn, eller inte. Typisk svensk sommar! Tror nog faktiskt jag ska slänga in lite bilder från djurparken nu :) Så enjoy!


ösreeeeegn! 

Och nu bilder från djurparken!

gettooor



söt getbebis


också söt getbebis





































papegojorna kunde prata! :o











Detta var vad jag orkar slänga in idag. Fler kommer imorgon när jag har ork och tid att lägga in. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0