måndag - skolan börjar om en vecka :(

Hallåja! Idag har det hänt en heeel del. Blev inget Danmark med den norska familjen tyvärr, trist men deras son var sjuk och sådär. Så vi stack till fågelparken/djurparken i Helsingborg istället. Väldigt mysigt faktiskt, och dem har fått in nya djur så det var väldigt kul att gå runt där. En rolig grej var att det fanns såna små jordekorrar som piff och puff, fast med adhd hahahha! Eller ja, de sprang runt som om de hade eld i röven, kunde inte sitta stilla en sekund så stod min bror och skulle fota med sin mobil, och så märker han det inte men en av dem här ekorrarna sätter sig på gallret och börjar nosa på honom, fy vad rädd han blev hahah. Sjukt kul! Men sen blev jag skitskraj för jag stod och skulle fotografera en papegoja med jättefin röd fjäderdräkt, och så kommer en annan skitstor och bara sätter sig på gallret, och det sade verkligen BOOOM när den satte sig för de väger ju en del, så jag flög bakåt, både jag och mamma blev skiträdda. Usch, fy vad rädd jag blev, fick värsta hjärtattack hahahhah! Bilder därifrån kommer antingen i ett nytt inlägg, eller imorgon. Sen när vi varit i Hbg åkte vi och lämnade mitt tack-kort från konfirmationen till min moster, och sen körde vi till PålsjöPaviljongen i Pålsjö och käkade våfflor i våffelstugan, MUMS! Sen åkte vi vidare mot Höganäs då mamma och pappa tyckte vi skulle kolla i någon outletbutik där, och det hela slutade med att jag köpte en skinnväska, i äkta skinn, och blev hela 1000 kr fattigare! Men det var värt pengarna för den var skitsnygg! Och bild kommer självklart där med! Sen när vi även varit i någon sportoutlet så åkte vi hem. Men tack min fina familj för en helmysig dag! Imorgon blir det tandläkaren 9.00 (-.-) och sen åker jag och mamma till Båstad och även till Café Killeröd. Har ni inte varit där, åk dit, enormt fint. Så vi hörs imorgon kväll igen. Ska försöka ladda upp bilder nu, får se hur det går. Och tyvärr har jag inte fått rätt på kommentarerna än, ska se om jag kan fixa det nu, annars får jag maila blogg.se så får dem göra något åt det. Yesbox, så får det bli :) Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla HIMYM (How I met Your Mother) = asnajs! Godnatt! 


söt jag är när jag sover....

/Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0