kommentarerna fungerar igen!

Hallå! Nu är det som så att det fungerar att kommentera igen! :D:D Underbart! Så nu kan ni kommentera som vanligt. Idag har jag varit med min kära mamma i Båstad. Var hos tandläkaren vid 9.00 imorse, hemskt. Men sant! Hade inga hål mer än ngt litet pyttehål mellan två tänder men det är så litet så det gör man inget åt. Gött! Jag har ont i flabben efter att hon slipade mina tänder och sådär ja :( Usch! Sen åkte vi till Båstad och gick runt där och kollade lite affärer men köpte ingenting eftersom jag köpte väskan för 1000 spänn igår. Dock älskar jag den! Sjukt najs! Sen när vi gått runt i Båstad åkte vi till Café Killeröd och jag skojar inte om jag säger att dem har nog den godaste skagenröran jag ätit. Åt först en rejäl macka med skagenröra, riktigt riktigt god. Mmmh! Och sen så beställde jag in en bit äppelmarängtårta med vaniljsås, och den är så sjuuuuuuuukt god! Bild kommer självklart! Jag lovar, när man äter den äppelmarängtårtan, den smälter i munnen så god den är. Och sen utsikten från cafét är helt underbar också så det försämrar ju inte. Sen åkte vi till Stearinljusfabriken och kollade lite ljus, och sen åkte vi hem. Så tack min fina mammi för en helt underbar dag med skratt, prat och mycket mysigt. Behövde få lite tid med bara dig. Jag älskar dig! Sen när vi kom hem lade jag mig på gräsmattan och läste lite, dock somnade jag istället haha. Nä, ska sova säng nu, eller iaf stänga ner här. Vi hörs imorgon, inte planerat ngt särskilt så vi får väl se, blir väl en runda ner till stan eller så :) Godnatt & sov gott!


jag idag


Killeröd


Jag med min tårtbit, MUMS!


GODAST EVER! och jag skojar inte.

Så detta var lite en resumé av min dag. Hörs imorgon! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0