tillbaka till verkligheten.

Hej! Förlåt att jag inte bloggat på ett tag, bloggtorka och trötthet har tagit över tyvärr. Hemskt ledsen för det! I fredags hade vi som sagt kusiner, farmor & farfar och pappas faster på besök. Överraskade henne, svinkul när hon kom ut i utbygget och bara såg oss alla sitta där. Hihi! Sen på lördagen var jag svintrött, sov och sen drog vi ner med pappas faster till stan eftersom hon inte är i ängelholm alls ofta. Sen åkte vi ut till stranden, sjukt mysigt! Och åt även på Telegrafen, kladdkaka med grädde och drack cola! Sen på söndagen var jag hos Gabbe min konfakompis och firade hennes födelsedag och jobbade även. Och idag har jag bara varit i skolan, pest men yes. Fick schemat, slutar 15.45 på fredagar. Suck! Annars hade vi najs schema. Sen har jag spenderat resten av dagen i stan med massa folk. Åt kebab med Ebba, fikat med Amanda, snackat en massa och ja. Men nu ska jag sova! Vi hörs imorgon! :) Godnatt, och förlåt för att jag är lite aggressiv/på dåligt humör idag. Hoppas det är bättre imorgon. Adjö!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0