uppdatering för lördag och söndag.

Hejhej! Idag är jag svintrött, (som alla tonåringar nästan alltid är?), alltså är det som vanligt. Men jag har faktiskt rätt till att vara trött. Natten till igår sov jag svindåligt pga det blixtrade och åskade så mycket så hela min säng vibrerade. Sjukt läskigt. Sen fikade jag med min fina kusin Nettan, mycket mysigt med massa prat och gott fika på Graffiti. Tack för det kära kusin! Får göras om. Sen kom jag hem, slängde mig i min bäddsoffa, kollade HIMYM och sen somnade jag. Så  och käkade godis, slappade och kollade Pirates Of Carribean, asnajs! Somnade tidigt, var trött som sören. Vaknade klockan 9 idag av att solen sken in i mitt rum för jag inte dragit ner rullgardinen ordentligt (-.-), gick upp och käkade frukost, stack med mamma till kyrkan då jag ska gå 5 gånger innan återträff, sen hem och köra till Väla för att köpa skor på Stadium till brorsan. FY FASEN! Det hemskaste jag varit med om. Så fruktansvärt mycket folk, fick värsta klaustrobikänslan! Sen till sjukhuset och hälsa på lilla pappsen, och när vi skulle parkera mötte vi pappas syster och farmor & farfar. Och även Pieter & Margithe tittade in. Så var en heeel drös som hälsade på pappsen. Han har fortfarande väldigt ont, så han får inte komma hem idag heller. Har vi tur så kommer han hem imorgon men det är osäkert beroende på hur ont han har inatt. Håller tummarna för att han kommer hem så snart som möjligt iaf. Sen drog vi hem, och jag fixade reklamen och nu ska jag slappa, kolla lite på matten och sen sova. Vi hörs imorgon! :) /bettan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0