tisdag

Hey folket! Tänkte berätta lite om världens fail jag gjorde i onsdags förra veckan. Jag satt på restaurang City med min älskade vän Ebba och några till, bla hennes pappa och hennes pojkvän Simon. Och så ringer min mobil och jag ser att det är min bror, så jag svarar såklart. Så skulle jag gå ut och prata med honom då han stod utanför, och innan jag går ut så får jag panik och frågar "VAR ÄR MIN MOBIL?!", och både Ebba och min bror svarar "Du pratar i den ditt miffo". Så går det när man är förvirrad och trött... Ibland är det jobbigt att vara mig. Men så kan det gå. 

Och nu till vad som händer idag då. Idag har lilla jag varit i skolan och haft kemi, matte och so. Har håltimme nu och sen slutar jag med svenska. Och skoldagen är slut redan 13.50! Asnajs! Blir då ner till stan, träffa angelica och förmodligen slå ihjäl lite tid på vår ungdomsgård Källan! 

Dagens 10:a  ; 

Dagens låt: Anders och Putte - Nöjd 
Dagens personer: Ebba och Angelica
Dagens tumme upp: Håltimme
Dagens tumme ner: Vädret, kallt som satan ute.
Dagens saknad: Min älskade Isabel som bor i Svalöv då hon går gymnasium där :(
Dagens klädsel: Jeans, linne, höga strumpor, stövlar, tjock kofta och regnjacka.  
Dagens frisyr: Uppsatt i knut på huvudet.
Dagens fail: Lär säkert faila innan dagen är slut så det får komma då.
Dagens godaste: Cola och godis!
Dagens "happy moment": Sova på håltimmen. 

Och som en bonus får ni också

Dagens citat: Vem som helt kan bli arg- det är lätt. Men att bli arg på rätt person och lagom mycket, vid rätt tillfälle, av rätt sorts anledning och på rätt sätt- det är inte riktigt lika lätt!

Och detta ordspråket satt i min kemisal, tycker det stämmer väldigt bra faktiskt. Nej nu ska jag tagga tillbaka till skolan! Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0