inte hemma

Hej mina fina vänner. Igår var jag i stan hela dagen och spenderade massa kvalitétstid med min bästavän. Väldigt mysigt måste jag säga. Dock rätt mycket folk, då mellandagsrean nyss börjat. Säger bara suck. Hittade bara lite billiga underkläder, annars inget. Idag bär det först av till Hbg till ögonmottagningen och sen ner på barnavdelningen och prata med en doktor. Sen åker jag och mamma inom min moster och hälsar på henne, då hon är nyopererad och inte kan ta sig någonstans. Och sen åker jag till Vejby och spenderar massa tid med min fina vän Sara. Sover där inatt så är hemma någon gång imorgon. Därav dålig bloggning. Men vi hörs! Puss <3



bild från konserten häromdagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0