jullov.

Hallå! Mycket som händer. I tisdags var jag på sjukhuset mellan 9.00 och 17.30. Så är rätt trött på det nu. Gjorde massa olika tester och de kom fram till att det blir glasögon. Min magnetröntgen visade att allt var normalt, vilket var skönt att veta. Sen efter sjukan åkte jag inom Väla för att köpa de sista julklapparna. Skulle egentligen åkt tillbaka igår, men slapp det. Så nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade jullov, så underbart! Och jag har gjort det igen, höjt mig. Denna gången i religion och hemkunskap. Så jag mår rätt så bra just nu! Hade även ÅÄÖ-avslutning igår vilket var väldigt najs. Och ännu bättre var att man kunde sova hur länge man ville idag. Får dock åka tillbaka till sjukan idag för att göra ännu mer tester. Ska få ett stick i ryggmärgen och även komplettera min magnetröntgen. Så får väl se när jag är klar där. Sen blir det träffa isa och madde så hoppas att det går så fort som möjligt i helsingborg. Har ingen lust att sitta där hela dagen. Men nu ska jag städa och fixa, även packa in julklappar så vi hörs senare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0