tandställning och humor

Hej! Fått min tandställning nu, satte i den i torsdags och börjar vänja mig och kunna äta nu. Tänkte visa en bild från google hur den ser ut för er som inte vet. Kommer ha den till någon gång i vår, sen kommer jag få räls istället. Blir lättare och äta då, men den syns ju mer än den här. Sen garvade jag något enormt när jag fick se denna videon, inte sett den på väldigt länge och är man övertrött är det kul haha. Men slänger in både videon och bilden. Köpte förresten även världens snyggaste vinterjacka igår, såååå snygg. Älskar den! Slänger in bild på den imorgon eller ngt. Och videoinlägg kommer senare! :) Puss <3





tandställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0