tankar som cirkulerar.

Hej alla fina. Sitter just nu i it-resursen på skolan, och har massor av tankar i huvudet. Är så jäkla trött på allt just nu. Har massvis med prov och saker som ska lämnas in innan lovet. Sen massa annat som gör att jag mår psykiskt dåligt och bara vill strunta i allt. Hade varit så skönt att bara få spendera tid med mina älskade konfakompisar och andra vänner som inte bryr sig om mig och älskar mig för den jag är. Vill åka till en plats där falskhet inte finns, och jag kan få vara precis den jag är utan att behöva "fejka". Men det är väl bara en dröm jag har! Är så trött på all denna falskhet. Trodde det blev bättre ett tag, men det blev det inte. Det gick tillbaka igen, vilket jag egentligen hade kunnat räkna ut. Egentligen ska man inte behöva vänja sig vid folk som snackar skit bakom ens rygg, och kläcker ur sig massa idiotiska kommentarer. Men det har jag fått göra. Har ett par vänner, som älskar mig precis för den jag är, och det är jag så glad för, för utan er hade mitt liv gått rent åt helvete. Hade aldrig orkat! Jag har lärt mig att stänga ute allt. Och det tänker jag fortsätta med. Har också lärt mig att inte öppna mig för vem som helst och berätta hur jag faktiskt mår och varför, för då får jag det spottat i ansiktet sen. Men måste gå till lektionen nu, ska ha franska. Sen har jag bara iup och lästid kvar! När jag slutat, vilket är 13.55, så drar jag ner till stan och träffar min älskade Ebba, åååh, behöver verkligen det efter denna dagen känner jag. Take care! Och hoppas ni har det bättre än vad jag har! /beth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0