tummen upp

Hej alla fina! Nu är även jag vaken och fixad. Ska nämligen in till Helsingborg och kolla filmen New years eve på bio med två av mina fina vänner, Emma och Jonathan. Men först så blir det fika och mys i stan. Filmen börjar vid 17 så jag tar tåget vid 13.45. Så hemma någon gång igen ikväll, och sen imorgon är det nyår och det firar jag med min älskade bästis isa. Känns som om livet rullar på, och man kan ju alltid hoppas att 2012 blir ett bättre år än detta som gått. I onsdags till igår sov jag som sagt hos Sara, därav ingen uppdatering. Satt och kollade Jeff Dunham och även smurfarna. Kärlek! Somnade halv 5 ungefär, och gick upp vid 13 så vi var båda rätt döda men på eftermiddagen drog vi ändå in till Ängelholm, mötte upp min lilla mamma och sen köpte vi glasögonbågar till mig, och även nya vantar. Sen tog hon bussen tillbaka till Vejby och jag drog mig hemåt. Och väl hemma blev det bara att chilla med solsidan. Älskar den serien! Men nu ska jag fixa det allra sista, sen drar jag mig. Pusselipuss. <3





JAG VILL BLI BLOND IGEN :( saknar det enormt... beslutsångest till max. Så frågar er: 

BLOND ELLER BRUNETT?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0