fett najs helg!

Hej igen! Berättar lite kort om helgen bara. I fredags sov jag hos Ebba, så fruktansvärt underbart. Behövde verkligen få göra något kul! Sen på lördagen vaknade vi runt 12, och vid halv 4 ungefär hämtade mamma upp mig. Stack hem och lämnade lite saker, sen begav jag och mamma oss gående ner mot stationen där vi skulle ta tåget till Lund. Väl där hämtade pappa och brorsan upp oss och så åkte vi till några kompisar i Saxtorp. Trevligt trevligt! Var hemma vid 2 inatt, så blev sova direkt. Och idag väckte pappa mig runt halv 1. Har delat ut reklam och nu har jag även duschat och handlat godis. Fick pappa att köra upp mig till Coop, så jag slapp cykla. Har också pluggat till musikprovet på tisdag, ska plugga lite mer sen så jag verkligen kan det. Har nyss målat mina naglar och ska nu skriva min bookreport. Så jag äntligen har den ur världen. Sen ska jag nog snart krypa i säng och sova så jag orkar skolan imorgon. Börjar dock inte förrän 09.40 så rätt chill. Sen ska jag på massage och även aktivera mitt månadskort på träningsakademin. Kanske hinner träffa ebba med! Får se om jag orkar träna imorgon efter massagen dock, lär nog ha rätt ont. Men nu ska jag göra lite nytta vilket är att äta mitt godis och skriva bookreporten. Så vi hörs imorgon tror jag. Puss <3


Bild från när jag var blond.. Saknar faktiskt liiiiite :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0