annandag jul

Hej alla fina! Ursäktar för en riktigt usel uppdatering. Har haft en hel del och göra som sagt. I torsdags åkte jag in till Helsingborg för att göra en komplettering på min magnetröntgen. Men då ringer sjuksköterskans telefon och de hade fått en akutpatient så jag fick min kanyl i armen och sen fick jag åka hem igen. Åkte tillbaka i fredags och gjorde min MR. Fick sen prata med min barnläkare, och han sa att om min syn är oförändrad eller bättre på onsdag när jag ska till ögonmottagningen igen så ska jag få en remiss så jag kan fixa glasögon. Om synen är sämre lägger de in mig och ska ta prover i ryggen och det är jag inte alls sugen på. Men nu är jag iallafall utskriven, vilket är underbart. När jag sen kom hem runt 18 så blev det att städa och fixa massa. Och sen var jag helt slut. Och sen på lördagen var julafton - God Jul i efterskott haha! Firade hemma med familjen, mycket mysigt måste jag säga. Och sen igår var jag helt död. Blev att dela 2 distrikt reklam, så när jag kom hem var jag fullständigt utmattad och parkerade min rumpa i soffan framför solsidan. Stoppade även i mig en del julgodis. Hihi! Och idag blir det konsert så är hemma sent idag med. Så nu vet ni iallafall varför jag inte uppdaterat något. Helt enkelt inte haft tiden och orken. Tänkte ta och göra mig iordning, ska som sagt på konsert och åker hemifrån vid 13. Hörs ikväll :) Puss


som ni ser på bilden var mina pupiller gigantiska. hade fått ögondroppar så pupillerna vidgades.




sånt här får man gå runt med när man blir inskriven.


 
kanyl i armen har jag också haft en hel del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0