en gång i tiden var du min men nu är du bara en dröm

Hej mina kära vänner. Idag har det snöat, buhu, och varit allmänt tråkigt och kallt .. Dagen har väl varit sisådär, sjukt trött efter vallåsen igår, och träningsvärk med .. Men annars har det väl varit bra, underbart med helg iallafall & OM EN VECKA SITTER JAG PÅ BUSSEN NER TILL ÖSTERRIKE, KAN DET BLI BÄTTRE? tror verkligen inte det. Så sjukt underbart att bara få åka iväg! Var nere en snabbis på Källan idag, inga roliga där nere, och sen ringde bella så stack och träffade henne. Hon skulle egentligen varit här en stund men hennes mamma ville ha hem henne så hon fick ta bussen kvart över sex. Även jag stack hem då. Käkade lite & så, och nu funderar jag lite på att faktiskt gå ut och kolla lite på Let's Dance, även fast jag inte är jättesugen på det. Sjukt rastlös buhu. Nej nu ska jag fortsätta cpa mig på msn med fjanton, vi hörs imorgon. Pussssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0