glad alla ♥ dag.

glad alla dag sötnosar.
inte firat på något speciellt sätt, tkr egentligen det är rätt överskattat men det är ju min personliga åsikt.
tränat två gånger idag med, gick åt skogen båda gångerna? okoncentrerad och trött vilket resulterar i att jag spelar som en sopa. usch så irriterande. är sjukligt trött alltså, så tror det blir sängen för min del nu. orkar knappt hålla ögonen öppna. hoppas iallafall att ni haft en fin dag! äckligt prov imorgon, döda mig. och på torsdag blir det förmodligen skollagsvolleybollturnering, och SJÄLVKLART har man en tandläkartid då, alltid samma visa. pallar inte helt seriöst. kommer få reda på om det blir tandställning eller operation för mitt underbett då... vill jag verkligen veta? tveksamt.. & det finns ett helt dussin personer som jag saknar just nu och som jag vill träffa. men nu ska jag försöka tänka lite och sova. imorgon slutar man 14 eftersom det är öppet hus på skolan, wonderfuuuul! får se vad som händer, är det lika kallt som idag så skjuter jag faktiskt mig. kommer frysa sönder alltså, RIP elli, må du vila i frid...HAHAH! nej men sjukt kallt ute alltså... godnatt & pussss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0