Påväg hem från Österrike.

Okej förlåt för jättedålig uppdatering men det har varit såhär att jag har varit i österrike hela veckan och inte haft tid och internet till att uppdatera. Internetet där nere har varit sämst men nu är jag åter på banan. Längtar dock inte hem till skolan och alla prov, usch. Veckan har verkligen gått alldeles för fort och jag kommer sakna alla underbara folk som var med där nere. Just nu sitter jag på bussen & här slickar folk på varandra.....Hm, känns lite skumt faktiskt! HAHA! Kollar även Toy Story 2 och Ellen har snott min kamera och tar massa bilder på tv:n i bussen. Känns som att jag kommer ha ett väldigt jobb när jag kommer hem och ska radera alla dessa bilderna.. Gulligt att hon sitter och tar massa jättesöta bilder på mig, rawr. Kommer kanske in några bilder sen. Har haft en helt underbar vecka med sol och massor av skidåkning (och två dagars snowboardsåkning). Riktigt riktigt kul att få testa det, men det var svårt. Elin & Åsa var dock riktigt snälla och visade hur jag skulle göra. Och jag har fått hur många skratt som helst. Nej nu ska jag fortsätta kolla på ToyStory! Vi hörs när jag är hemma ikväll. Pussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0