saker ni inte (?) visste om mig

*jag älskar choklad
*har astma
*älskar djur
*läser väldigt snabbt
*tjocka böcker älskas
*lätt att få känslor för någon
*hatar att cykla eller gå själv när det är mörkt ute
*om du en gång lurat/svikit/dissat mig, kommer jag aldrig kunna lita på dig igen
*har ett ruskigt temperament & blir lätt förbannad
*snacka aldrig skit bakom min rygg
*hatar skräckfilmer, blir alltid sjukt rädd
*älskar när killar håller om mig/kallar mig fina saker
*alla tror jag är äldre än vad jag är pga min längd och att jag är rätt mogen
*om du finns där för mig, lovar jag att finnas där för dig också
*svik ALDRIG ett förtroende du fått av mig
*har svårt att lita på folk
*bevisa för mig att du förtjänar min tid och energi
*älskar smycken
*har lätt för att skaffa vänner
*älskar min familj, mina djur & mina vänner mer än allt annat
*utan anton, anna, clara, filip, ellen, lisaellinor, lina, amanda, ebba & isabel vet jag inte vad jag gjort.
tack för att ni har ställt upp för mig så mycket, ni anar inte hur tacksam jag är!

det var det jag kom på just nu. ska nog ta och vräka mig i sängen nu, imorgon får vi se vad dagen har och bjuda på. godnatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0