trött på allt snack.

För det första vill jag säga ifrån. Jag är så förbannat trött på allt skitsnack! Varför lägga sig i sånt du inte har med och göra? Suck, lämna mig ifred! Idag har det hänt en sjukt massa saker, varit riktigt stressad och sprungit runder som en yr höna typ. Skolan idag till 13.45, hade tjejgrupp sista timmen så slapp tekniken, wonderful! Sen klockan 14 var det volleybollträning eftersom jag är med i skollaget & vi ska upp till kungs imorgon och tävla om guldet, och ska vi vinna? JA DET ÄR KLART VI SKA!!!! Taggad till tusen alltså. Sen ner och träna tennis, tränade med småttingar idag eftersom jag inte kunde på ordinarie tid, aww! Sen typ massa och sen hem, och nu ska jag dra mig in i duschen och sen börja packa. Åker ju på fredag, SÅÅÅÅÅÅÅÅ UNDERBAAAAART!!!!! Menmenmenmen nu ska jag göra lite nytta, vi hörs senare. Pussss<3
kommer in en liten ful bild på mig från vallåsen haha. rasse stolt fotograf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0