Vallåsen med skolan

Eftersom jag absolut inte har något bättre att göra kommer ett inlägg här nu. Har ÄNTLIGEN gjort färdigt hemkunskapen, tog mig 1 timme och 30 minuter .. Bara svenskan kvar, usch! Men lika bra att få det undanstökat ellerhur. Var som sagt på Vallåsen idag, haft riktigt kul. Och fint väder fick vi med, och sen när niorna kom runt halv två så var det fint i kanske i en halvtimme, och när vi skulle åka hem kom det snöblandat regn och blåste riktigt mycket, så vi var ju nöjda med att vi fick fint väder iaf! ;) Lite synd om niorna som skulle vara kvar på Vallåsen till 19. Åkte med rasse & chrille, och sen massa lärare, haha. Sebbe, idrottsläraren, syntes iaf väldigt tydligt med lila jacka och orange byxor. Gick faktiskt över förväntan bra, och hade inte ont i knäet överhuvudtaget, vilket är otroligt skönt! När jag kom hem gick jag direkt in i duschen, och sen somnade jag, haha. Var sjukt trött. Men fick bara sova en halvtimme typ innan mamma kom och sade jag skulle hjälpa till med maten så det var bara att gå upp. Och sen har resten av kvällen bara bestått av att plugga och så. Kul? NÄÄ! Slänger in två bilder, en på mig, och en på utsikten från idag. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0