sööööndag

Snabbt inlägg innan sängen. Har ändå hänt lite idag. Mamma väckte mig klockan 10 (?!) eftersom min klocka inte ringde, skulle egentligen gått upp halv 10 (?!?!?!?) för att bli färdig med jobbet. Kan ni tänka er mig gå upp tidigt? Nä kunde inte tro det va. Men iallafall fick jag fixat reklamen, och sen bar det av in till Helsingborg & Väla -.-
Jag gjorde dock det smarta valet att stanna i bilen. Så under tiden mamma och brorsan var inne på Väla satt jag i bilen. Sen åkte vi till moster och fikade där, alltid lika mysigt! Fick även skidkläderna. Går bara i skolan 3 och en halv dag denna vecka, sen sportlov, underbarare kan det inte bli alltså! Och slutar 14.00 på tisdag eftersom det är öppet hus på skolan. TRALALA! Och när man sen kom hem har det inte hänt så mycket faktiskt. Bara kollat Solsidan och slappat. Men nu ska jag krypa ner i sängen och sova gott. Pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0