Tisdag & vi fick sluta när vi gjort provet.

Tisdag & vi fick sluta när vi gjort engelskaprovet. Underbart, så jag slutade typ tjugo över 1 eller så. Riktigt skönt! Haha, såg nyss musikvideon till den här låten. Den är bra för såna som har sämst humor som jag. Fast jag har bäst humor, eller vad säger ni? ;) Kanske inte nej... Och det börjar dra ihop sig inför Österrike, ååååh vad underbart det kommer bli. WOHO! Hänt lite skoj saker idag, orkar inte berätta allt haha. Men en sak jag stör mig på är folk som lägger sig i och sprider rykten & hatar en person för att någon annan tycker illa om honom/henne. Jag vill skapa mig en egen åsikt innan jag lyssnar på vad andra har och säga. För man tycker faktiskt olika, alla har sina åsikter och anledningar till att tycka som man gör. Vet det låter komplicerat & ja, det är det, men men. Det blåser så sjukt mycket ute, orkar inte att det ska vara så kallt... Hoppas verkligen det inte är samma väder i Österrike för då dör jag! Plugget har jag redan gjort, underbart! Provet idag gick nog ändå bra tror jag. Men nej minsann, nu ska jag försöka göra något vettigt, fast det kommer jag aldrig palla. Men vi hörs imorgon eller något. Pussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0