Hemmaaa-aaaaaa!

HOME SWEET HOME!

Nu är jag äntligen hemma från en helt underbar & fantastisk vecka i Österrike. Har hunnit börja packa upp så smått och köpa hem mat från Lindéns i stan. Undebart, och jag är bara liiiiite långsam... Ont lite här och var efter bussresan & jag har sovit i alla möjliga konstiga ställningar så kanske inte så förvånande ändå. & efter snowboard och skidåkning så är det inte konstigt om man har blåmärken och ont överallt... Snowboard är svårare än man tror! Testade bräda två dagar och Elin & Åsa som var med på resan var underbara och hade snowboardskola en hel förmiddag med oss så det gick väl någorlunda bra tycker jag. Skidåkning lördag-onsdag och sen bräda torsdag och fredag. Men blev bara lite åkande igår för brorsan gjorde en rejäl vurpa och fick huvudvärk och yrsel så vi fick gå ner för pisten vilket var sjuuuukt jobbigt eftersom vi var mitt emellan två berg. Så nu är jag grymt trött, och fick inte sova till något vidare inatt heller eftersom vi åkte buss och alltid svårt och sova där. Men fick sovit några timmar iallafall. Tror faktiskt det blir sängen nu för min del. Imorgon ska det jobbas och mina älsklingar hämtas hem, saknat dem grymt mycket! Sova nu. Godnatt. Bilder från resan kommer senare. Pussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0