Min allra BÄSTA VÄN Isabel! <3

Okej mina kära vänner. Ser att besökarantalet på bloggen växer, och det gör mig otroligt glad, ni får gärna lov att kommentera också. Lovar att svara så fort jag kan! Nu är det såhär att jag vill berätta om världens finaste människa som finns på denna jord, nämligen min allra bästa vän Isabel.


Jag kommer inte direkt ihåg hur vi träffades eller började snacka, men antar att det var via msn/bdb/fb. Och vi kom väldigt bra överens och började ses. Och nu ses vi så ofta vi kan, ibland flera gånger i veckan och du är världens finaste människa. Jag känner mig så trygg med dig, och vi har alltid lika kul. Så många gånger då vi bara skrattat och flamsat runder. Du får mig att må så otroligt bra hjärtat, och jag kan verkligen dela alla mina hemligheter med dig för jag vet att du inte berättar vidare. Kan verkligen prata med dig om allt mellan himmel och jord och jag litar på dig till 20000000 %. Så många gånger när jag bara behövt prata och kunnat ringa dig. Och när jag tvivlat på hur jag ska agera, har du hjälpt mig att göra rätt val och stöttat. Så mycket jobbigt och svårt som du hjälpt mig att klara mig igenom. När jag varit nära att falla och inte orkat resa mig är det du som har tagit min hand och hjälpt mig. Så många gånger där jag bara ringt och pratat med dig, och att bara få höra din röst gör mig starkare. Jag minns en gång då jag ringde och du frågade vad som hänt och mitt svar var "inget speciellt egentligen, ville bara höra din röst".
Du får mig att orka kliva ur sängen på morgonen och se det ljusa i livet fast allt är skit ibland. Alla har sina motgångar men tillsammans är vi så starka och inget kan klå oss, dig och mig. Mitt allt, du är verkligen sååååå underbar världens finaste bästavän. Och din humor, så underbar! Utan dig, fixar jag ingenting, för du är mitt liv snuttan. Min andra halva, vad skulle jag gjort utan dig? Du lyser verkligen upp min vardag. Helt otrolig är du. Som jag sagt så många gånger, allt du gjort, allt du hjälpt mig igenom, och så många gånger du ställt upp för mig betyder oslagbart mycket och gångerna är så många att dem inte går att räkna. Och glöm aldrig att om något hänt så måste du höra av dig till mig för jag finns alltid. Dag som natt, morgon som kväll. Jag älskar dig mest mest mest mest mest, du och jag - för-all-tid! Så många minnen tillsammans, och massor av fler ska det bli! Kan inte säga mer än att jag är så otroligt glad över att jag har dig vid min sida, hur skulle jag klarat allt annars? Det hade inte funkat, och jag hade inte varit så stark som jag är idag om det inte vore för dig. När jag var iväg i Österrike så saknade jag dig så fruktansvärt. Nästa gång SKA du följa med! För att klara mig en hel vecka utan min bästavän, det var otroligt jobbigt. Kan bara tänka mig så sjukt det kommer bli när jag åker på konfaläger 4 veckor, du måste helt enkelt hälsa på när vi har besöksdagar! Tänker aldrig låta dig gå, för jag håller din hand i min! Och den tänker jag aldrig någonsin i hela mitt liv släppa. Det lovar jag.
BELLiS (v' BETTiS - min älskade isabel, aldrig någonsin utan dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0