irriterad & sur ..

först och främst vill jag tacka världens bästa bella som fixade min design, du är bäst snutt! :*
JAG ÄLSKAR DiG! 
nu vill jag bestämt säga ifrån. det här är inte okej. bara gå in och ta saker på mitt rum utan att fråga mig, och sen bli sur för att jag blir förbannad och sätter ner foten. ge *** i mina grejer om man inte frågat, det är en sak ni bör veta. annars lär jag bli ruskigt förbannad. och är det värt det? nej. sen att man ringer mig, och när jag ringer tillbaka inte svarar gör mig ruskigt irriterad. och sen när man vill träffa mig, men inte dyker upp och jag ringer sjuhundranittoelva gånger och sen får ett sms att du inte kan ses just då, då är gränsen nådd! blir förbannad, sur, irriterad. även en annan sak ni bör veta, sumpa mitt förtroende för dig, och du har sumpat allt. och min skoldag har inte gått bra alls .. men men, nu ska jag försöka få i mig något att äta, och sen ringa några samtal. måste även handla till imorgon, vallåsen, så upp tidigt och så .. vi hörs sen. pusss .. :*

Kommentarer
Postat av: isabel

allt för dig !

och tänk på vad som är bäst, fjäska inte röv för någon idiot som inte är värd de, puss! <3

2011-02-09 @ 19:41:21
URL: http://heybellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0