vi vann allt :)

hej mina kära vänner. Har ruskigt mycket och göra idag så får bli ett kort inlägg. Har varit och spelat volleyboll med skollaget idag & det gick kanon. VI VANN ALLT! Sjukt stolta över oss! Och det är 18 år sedan Nyhems tjejer förlorade sist, så det kändes bra att behålla den platsen. TJOHO! Killarna blev 2a men det var ändå bra kämpat tycker jag. Ska skicka in mitt svenskaarbete till min mentor nu så jag blir klar med det också. Men nu ska jag bege mig och fixa det sista i stan. Finns på telefonen. Puss<3

Kommentarer
Postat av: Tina Larsson

jag älskar din blogg!! snälla kan du inte göra ett videoinlägg? skulle vara jättesnällt:D

2011-02-19 @ 20:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0