G0DNATT.

Nej nu ska jag och bella snart nanna. Har kollat massa filmer, kollade nyss The Proposal. Riktigt bra är den. Har blivit fet på massa tjockismat, men vad gör det när det är gott? Jag är världens tjockis när det gäller mat, och GODIS, jag ÄLSKAR godis. Choklad! Vilket är ert favoritgodis? Godis är gotte, och det kan man väl säga att vi käkat massor ikväll. Men nu kallar snart sängen, godnatt och sov gott så hörs vi imorgon. Då blir det Ikea, Malmö, och jobba. Så lär väl mestadels kunna nås på telefonen. Puss <3

 

MUUUUMMA! :D


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv. de lät som en skön helg :) min har varit lugn med träning och massa vila för jag håller på att blir sjuk (:

2011-01-23 @ 22:25:33
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0