Home sweet home.

Hallåja. Nu är jag hemma igen. Igår fick jag tillbaka mitt lilla kära SO-prov, och vet ni? JAG FICK VG! :D
När skolan sen äntligen slutade drog jag hem och fixade lite på mitt rum och sådär, sen körde pappa mig ner till stan och väl där mötte jag lite senare upp ebba. Sen träffade vi massa folk, och sen tog vi bussen hem till lilla Hjärnarp. Väl där gick vi inom Arons och köpte massa läsk och godis :$ Vi blev tjockisar, men vi gillar't! Sen drog vi hem till ebba och satt vi och kollade i hennes skolkatalog, åt godis och drack läsk. Sen kom Tommie, och då satt vi och snackade med honom och Jessica. & sen kom Alma också hem. Runt två gick vi och lade oss, men vi somnade inte förrän senare, och jag sov typ i etapper, för man vaknade lite då och då av att Tommie snarkade .. HAHA!
Vaknade dock flera gånger i morse, men gick upp vid 12 och duschade eftersom mamma skulle hämta mig 13.30. Och sen vaknade alla dem andra fjantarna och då käkade vi frulle, eller middag, eller vad man ska kalla det. Sen kom mammi och hämtade mig. Tack för helgen, haft riktigt kul!
Nu har jag städat upp på mitt rum, vikt min tvätt och lagt in i gardroben och ska snart städa kaninburen.
Sen blir det 30-årsfest hos kusinen. Men vi hörs senare eller imorgon. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0