Källan nu.

Tja.
Nu är jag i stan, har varit ett bra tag. Sen typ 15 eller något.
Sjukgymnasten idag gick bra, ska tillbaka dit på tisdag, sen kanske jag slipper. Underbart!
Sitter nere på källan nu, nyss varit och handlat massor av Cola, bättre kan det knappast bli. 
Michéle var underbar och lånade ut sin dator, eftersom jag är lite lat och inte orkar datorerna där ute. HAHA!
Satt nyss och snackade med Kristina och Sebbe. Alltid lika skönt att kunna prata om ngt med er. Ni lyssnar så otroligt bra, och dömer mig inte. Känner mig alltid välkommen här, och det är så skönt.
Alma sitter och kollar när det spelas biljard, och jag snackar med Michéle.
Hemma runt 22 ikväll så om ni vill ses så hör av er. 
Imorgon sover jag hos bella, kommer bli så otroligt mysigt. 
Men nu ska jag fortsätta vara social med Mich, och dricka Cola.
Finns på telefonen.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad händer i helgen ? :)

Kram <3

2011-01-21 @ 19:25:38
URL: http://designbyhmr.blogg.se/
Postat av: Amanda

Får man fråga varför du går på sjukgymnastik? Har också gjort det en gång i tiden. Var ganska skojjigt nu när man tänker efter.. Hehe.

2011-01-21 @ 19:47:05
URL: http://amandaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0