Lite allt möjligt?

R.Kelly - I believe
Westlife - The Rose
Cecilia Vennersten - Det vackraste.
Sjukt fina låtar, får alltid mig på bra humör hur dåligt jag än mår. 
Så lyssna, min spotifylista kommer senare.
Och jag var med om världens äckligaste sak idag!
Mamma skulle hjälpa mig att få in deras gamla bäddsoffa på mitt rum. Vi tog ner soffan från vinden.
När vi skulle dra av överdraget (för att tvätta det) upptäckte vi först muslortar, sedan en död mus med mögel och maskar... Lunchen åkte hiss upp och ner i halsen... 
Är inte så sugen på att ha den bäddsoffan längre, blir att köpa en ny på Ikea.
Men det var det äckligaste jag varit med om....
Men nu ska jag och bästis kolla på fassan, så är aktiv på mobilen.
Du är bäst snäckan. Och jag och bella har sjuk humor, så otroligt roligt vi har.
Kan inte sluta garva. Jösses!
Älskar vår sjuka men härliga humor.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0