Skolan ..

Hej hopp! Blev ändå att gå till skolan idag fast jag inte mår bra egentligen, men har inte ork att komma efter ..
Har håltimme & lunch nu, lite onödigt, men ändå sjukt skönt att kunna gå hem. Ska klämma i mig massa mat nu .. Mums! Slutar 13.45, underbart. Mår fortfarande inte helt hundra, min mage retas med mig, och det gillas INTE! Har inte tid att bli sjuk nu .. Blir att dra ner i stan när jag kommer hem, och sen träning senare. Hoppas det går bättre än sist, för då var jag så kass så det var pinsamt ..  Men den här gången ska jag spela bra har jag bestämt!
Nej nu kallar maten, hamburgare & pasta, och jag vet det låter som en konstig kombination men det är faktiskt gott (a) Vi hörs ikväll igen. Pussssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0