sur, trött, arg, förbannad, irriterad.

hej. som ni ser på rubriken är jag sur, trött, arg, förbannad, irriterad och massa mer. orkar inte med töntar som beter sig hur som helst, och sen tror att allt är bra? åh vad jag blir förbannad på sånt. & sen när man ber andra säga saker till mig, hur fegt är inte det? den som vill mig något, kan väl komma själv? och jag tänker aldrig mer falla för ngn. ställer bara till med besvär, och jag orkar inte att ta mer skit än jag redan gör. men från och med nu, tänker jag inte visa mig svag för ngn. inte värt det, eftersom alla struntar i vilket, och fortsätter såra mig. finns det ingen som är seriös någonstans? tydligen inte. sitter och lyssnar på massa deppmusik just nu, och funderar och så.
tim - river flows in you & ted gärdestad - jag vill ha en egen måne är verkligen något att rekommendera .. kan verkligen inte förklara hur jag känner mig just nu, men mår inte särskilt bra om man säger så. träningen idag gick åt skogen, hade sjukt ont i min mage och min rygg och det har jag fortfarande, men ska snart iväg och träna med mamma igen. får hoppas det blir bättre iaf.. behöver tänka på annat för en stund.
jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till. där jag kan glömma att du lämnat mig. bara sitta på min måne, och göra vad jag vill. där stannar jag tills allting ordnat sig ..
nej, nu ska jag snart åka. vi hörs senare igen. puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0