Svettmonster ..

Hallåja! Idag är det onsdag för er som inte visste det. Och det har inte hänt ett mög i skolan, eller jo hänt saker har det väl gjort, men bara trista saker, inte något att berätta om direkt .. Var bara enbart sur, förbannad och irriterad när jag kom från skolan, dock behöver vi inte ta det här .. Efter skolan körde pappi mig ner till stan och väl där nere träffade man ebba och michéle, som vanligt med andra ord ;) Sen träning, och nu är jag helt slutkörd och vad händer självklart då? Jo min tränare ringer och frågar om jag vill träna imorgon med, så nu ska jag få ännu mer träningsvärk, gött eller? .. Njaaaeee, fast bra med extraträning! Och jag är ett svettmonster just nu, så funderar på om man skulle gå och duscha? Orkar dock inte! Meeeen, vi hörs senare. Puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0