totalt meningslöst

Vad heter du?
elisabeth
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
5 tror jag .. 
Vilken svordom använder du mest?
tror det är fan faktiskt .. men måste sluta svära, inte bra att svära så mycket som jag gör .. 
Äger du en Ipod?
nix .. 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07.00
Hur många resväskor äger du?
tror inte jag äger en egen .. 
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
hahahaha nej .. 
Var köper du dina matvaror ifrån?
är inte riktigt där än haha .. 
Vilken var den senaste filmen du såg?
Solsidan
Om du vann en miljon på lotto, vad är det första du skulle köpa?
oj haha .. skulle nog rest utomlands då faktiskt :) 
Har någon någonsin kallat dig lat?
ja .. typ varje dag ..
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
ingen
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
chokladmjölk 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
ja :)
När var senast någon stötte på dig?
haha typ igår :)
Vad åt du till middag?
har inte käkat middag idag men blir nog köttfärslimpa senare
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
nix pix
Vem var den senaste som ringde dig?
mamma, fast missade samtalet 
Vilken film kan du alla replikerna till?
ingen tror jag
Äger du några band-t-shirts?

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
går bara i 8an ..
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
ärlighet
Vad brukar du använda på läpparn?
läppbalsam på vintern
Hur många kuddar sover du med?
2
Är du utseendefixerad?
nej, går ofta utan smink
Vilken kroppsbyggnad tycker du att en kille ska ha?
helst vältränad men skitsamma? 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
ja, vill ha piercing i naveln :) 
Hur mycket känslor ska en kille visa?
mycket
Tror du på den stora kärleken?
ja
Vilken är din favoritmånad?
juni, juli, augusti
Om du får en komplimang hur reagerar du om komplimangen hade lydit såhär;”Fan vad snygg du är och vilken sexig kropp”?
hade nog bara sagt okej, tack 
Hur gör du med din handväska när du går på fest eller går ut?
haft oftast ingen med mig 
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
har aldrig tänk på det, så vet inte
Har du någon gång bott utomlands? Isåf vilket land?

Är du nöjd med din hårfärg och frisyr?
frisyren är jag väl rätt nöjd med men måste klippa mig, och vill färga mitt hår mörkbrunt igen
Vilken är din favoritmöbel?
sängen
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
en gata, träd, massa hus och ett sånt gruppboende för dem med handikapp
Vad tycker du mest om? Salsa eller guacemole?
aldrig smakat så vet inte
Vad föredrar du, knappar eller rosetter?
knappar
Har du några smycken som kostat över 1000:-?
ja, det har jag nog
Vilken bil skulle du vilja ha?
kan ingenting om bilar ..
Vad använder du för shampoo?
något från garnier
Vilka idoler satt uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum?
inga, men när jag var yngre hade jag väggarna fylla .. 
Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen?
beror på vilka som är i min närhet då ..
Klipper du håret regelbundet?
en gång i halvåret kanske, eller något sånt?
Blyg eller framåt?
rätt framåt tror jag
Vilket är ditt bästa och sämsta ämnet i skolan?
bästa är nog franska, svenska & biologi och sämsta är nog teknik & fysik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0