Resumé av helgen och lite annat ..

Nämen tjena mittbena! Nu ska ni få höra om min helg, lite sent jag vet men nu har jag tid iallafall. I fredags vet jag inte vad som hände? Och ni vet redan vad som hände i lördags med den mögliga musen. Så grymt äckligt så jag finner inga ord för det. Sen så sov jag hos bästavän, och vi hade det bäst bäst bäst.  Så sjukt mysigt, och dem har världens sötaste hund med världens snällaste ögon! Tack för dagarna hjärtat, du är bäst! I L0VE U!
Och sen på söndagen hämtade mamma och pappa mig, och då bar det av till Malmö och köpa en bokhylla till brorsan, sån bookworm. Riktigt snygg är den! Och sen direkt till Ikea i Helsingborg för att köpa en ny bäddsoffa eftersom jag inte hade så stor lust att ha den andra. & det har vi faktiskt lite förståelse för .. Sen när man hittat den bäddsoffan man ville ha och sådär så körde vi hem och sen direkt ut och dela reklamen eftersom jag jobbar. Så vid typ 21 var man hemma, och då var jag helt slutkörd .. (Bilder på före & efter att möblerat om kommer när jag bestämt mig hur jag vill ha det) Somnade typ direkt när jag kom hem. Och igår var man helt totalt jättetrött, slutade vid 14 och då drog man ner till Källan och träffade älskade ebbis och michéle och massa andra folk. Och idag har jag mått skit tyvärr, haft riktigt ont i magen och blev riktigt illamående efter att vi hållit på med grishjärtan på biologin, och sen gick jag runt och frös och var jättevarm om vartannat. Riktigt jobbigt, orkar inte bli sjuk! Och ikväll blir det plugga och typ läsa och sitta vid datorn. Så nu har ni fått en resumé vad som hänt i helgen. Men vi hörs senare, blir dock sova tidigt ikväll för att inte slippa bli sjuk. Hörs innan jag somnar, ska fråga bella hur det går med designen nu. Pussss <3

Kommentarer
Postat av: isabel

jag vill också kolla på grishjärta! :( ..

och jag älskar dej sjukt mycket, och saknar dig minst lika mycket ! puss bästis <3

2011-01-25 @ 22:34:44
URL: http://heybellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0