Om man kunde försvinna från denna värld ett tag ..

Jag är så extremt trött på killar som beter sig som svin .. Från & med nu, så tänker jag inte prata med någon som beter sig som ett svin mot mig eller lägga ner mer energi på killar som inte förtjänar det ..
Torsdag idag och full rulle hela dagen. Haft SO-prov idag på franska revolutionen och det gick väl bra tror jag? Sen följde Alma med mig hem, och väl hemma fixade jag middagen till ikväll då, och sen stack vi ner till stan och jag spelade fiol. Kan nästan spela hela låten "det vackraste" hihi. Senare drog vi ner om Källan, stannade runt en timme, sen blev det dra vidare till tennisen. Gick verkligen inte bra idag, beror säkert på mycket som hänt just nu och att jag kunde nog inte koncentrera mig ordentligt .. Men men, sen hämtade vi min älskling (datorn) som varit på reparation, och tydligen var där inget fel men dem hade blåst hela datorn ren från damm osv, och det verkar faktiskt hjälpa för den är inte alls varm nu, och låter nästan inte alls! Så underbart att äntligen ha en fungerande dator som inte stänger av sig hela tiden! Måste plugga hemkunskap till imorgon, har ingen ork till någonting längre .. Nej, nu ska jag duscha, vi hörs imorgon eller något. Sover hos min Ebba imorgon, kommer bli så mysigt, behöver verkligen någon som lyssnar på mig och bryr sig om mig. Men vi hörs imorgon när jag slutat, ska städa lite och sånt då, sen drar jag ner till stan och sen drar vi hem till Ebbis. Nu, sängen & dusch & lite städ med. Puss<3
& isabel, i will always love u! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0