hemma igen :((

nu är jag hemma från ett helt fantastiskt konfaläger. saknar alla så mycket, ville verkligen inte hem. ni har fått mig att må så otroligt bra! tror aldrig jag gråtit så mycket i hela mitt liv som jag gjorde igår. och redovisningen gick jättebra. spelade fiol med gustav och ester där, blev låten "jag vill göra mitt liv till en lovsång till dig". och sen på själva konfirmationen sjöng jag solo. gick otroligt bra, och så mycket beröm vi fick. nu blir det träffa bästis, så ska pysa. ha det så bra så kommer bilder när jag orkar ladda in några, och så hörs vi ikväll. puss! och btw, stort tack till angelica o bells som hållt bloggen lite vid liv. puss på det. 

konfa 2011- ni är bäst och jag älskar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0