sorry för megadålig uppdatering.

förlåt för jättesuperdålig uppdatering. kom som sagt hem i fredags natt från konfan, fruktansvärt många tårar fälldes. har nog aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv. mer om konfalägret 2011 på breanäs kommer senare. har inte riktigt tid nu känner jag. tänkte gå och lägga mig, är megatrötter. i lördags var jag och umgicks med min fina vän amanda, inte träffat henne sen innan jag åkte så grymt kul att se henne igen, kändes dock konstigt att vara tillbaka i civilisationen, (det gör det fortfarande)... känns som att jag lever i en dröm och snart kommer vakna upp igen på breanäs. hade varit så najs att vara tillbaka, saknar alla enormt. men iallafall, umgicks med henne och hennes pappa, hans flickvän och hennes barn och även amandas bror. även hennes farbror och hans flickvän var där, mycket trevligt med många skratt. sen igår var jag på konfafest hos en av de jag konfirmerade mig med. mamma och pappa är lixom faddrar för honom och hans föräldrar är mina faddrar, så vi känner varandra väldigt bra. träffade även en av de andra jag konfirmerade mig med, och även en av mina konfaledare. trevligt trevligt! (resulterade i att vi kom hem runt halv 1 typ) och sen idag har jag umgåtts med min fina vän ebba och massa andra trevligt folk, bla pinnen, sandor, kramer osv. najs. så nu är jag trött och tänker krypa i säng. bilder och sådant från konfan kommer senare. svarar på kommentarer imorgon när vi kommit hem från pappas moster. natti.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0