överglad!

Detta sommarlovet kommer bli bland det bästa ever! Varit på världens bästa konfaläger med underbara människor, sover förmodligen hos isa tisdag till onsdag, åker nog till växjö i helgen och träffar på mina fina och kära konfakompisar på en liten återträff. Har jag tur kommer kära Ann ner till skåne nu i veckan också om hon får för sina päron och isåfall åker jag, gabbe och ann tåg tillsammans upp till växjö i helgen, man kan alltid hoppas! Och fest imorgon, kan det bli bättre? Verkligen inte! Just nu mår jag enormt bra, tror inte jag mått såhär bra sen konfalägret. Suttit ute på vår nygbyggda terass och snackat med mamma, pappa och brorsan. Har käkat kebab, och druckit saft (väntar med läsken till imorgon) och just nu sitter jag framför tv:n och slappar med saft och smarties. Snart blir det sova, har jobbat med mat hela dagen idag så sjukt trött. Men slänger in massa bilder från konfan nu :) Detta blir sista inlägget för idag. Vi hörs imorgon om jag hinner! Påminner även att om du vill ha fler bloggläsare, bli då medlem på www.bloggtrafik.nu. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0