Vi sörjer för Norge.

Okej, pga allt som hänt i Norge med bombningarna och det som hände på ön Utøya så tänker jag ligga väldigt lågt med bloggningen. Detta är helt fruktansvärt och jag förstår inte hur man kan göra så som han gjorde. Och dessutom åkte han från rätten med ett leende på läpparna, hur kan man vara så känslokall? Detta är verkligen en stor tragedi så just därför har jag valt att inte blogga lika mycket som förut. (Inte för att det blivit mycket nu med konfaläger och sådär men ja, ni fattar) Hade en kanonbra konfafest i lördags, fick mycket fina presenter och hade riktigt kul. Och i söndags åkte vi in till helsingborg och lämnade mat till moster eftersom inte kunde komma, och sen jobbade jag. Och idag har jag umgåtts med polare och satt in mina presentpengar på mitt konto :) Fetnajs! Blir en ny telefon snart känner jag, gött! Ne, nu tjatar pappa om att jag ska stänga ner -.- Godnatt och sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0